ΑΕΚ: Πήρε εξιτήριο ο Χρυσικόπουλος

Ο Λίνος Χρυσικόπουλος πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο που είχε νοσηλευτεί λόγω γαστρεντερίτιδας και πλέον θα ακολουθήσει φαρμακευτική αγωγή.

to10