Φέστα: «Θέλαμε να κερδίσουμε αλλά ήταν σημαντικό να μη χάσουμε»

Ικανοποιημένος από τον βαθμό της ισοπαλίας εμφανίστηκε ο προπονητής της Λάρισας μετά το ματς με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο.

to10