Παπαδόπουλος : «Η ομάδα βγάζει υγεία»

Στην διοικητική ηρεμία που πλέον υπάρχει στον ΟΦΗ, στάθηκε ο Νίκος Παπαδόπουλος μετά την εύκολη νίκη επί της ΑΕ Καραϊσκάκης.

to10