Ελ Αραμπί: «Δεν ήταν δίκαιο το αποτέλεσμα, ήμασταν ανώτεροι»

Ο Ολυμπιακός άξιζε κάτι παραπάνω κόντρα στην Άιντραχτ σύμφωνα με τον Γιουσέφ Ελ Αραμπί.

to10