Βεζένκοφ: «Με γεμάτο γήπεδο, πάμε να πάρουμε το πρωτάθλημα»

Ο Σάσα Βεζένκοφ μίλησε για το διπλό του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ και έδωσε το σύνθημα για τον τρίτο τελικό, όπου οι Ερυθρόλευκοι με νίκη παίρνουν το πρωτάθλημα!

to10