ΠΣΑΚ : «Να τα λέμε πιο συχνά»

Με ανακοίνωσή του ο ΠΣΑΚ ζήτησε περισσότερο διάλογο και τόνισε ότι η πρότασή του ήταν να πάρουν όλο το συμβόλαιο οι χαμηλόμισθοι παίκτες.

to10