Έριξε τη «βόμβα» του ο Μπενζεμά – «Ή εγώ ή ο Χάαλαντ» (pic)

Μήνυμα στον Φλορεντίνο Πέρεθ έστειλε ο Καρίμ Μπενζεμά, ενημερώνοντας τη διοίκηση πως σε περίπτωση που αποκτηθεί ο Έρλινγκ Χάαλαντ, τότε θα ζητήσει να αποχωρήσει άμεσα.

to10