Ο Οθέλο Χάντερ γύρισε στο ΣΕΦ και το έβαλε από το... κέντρο! (Vid)

Ο Οθέλο Χάντερ αγωνίστηκε για δυο χρόνια στον Ολυμπιακό, επέστρεψε στο ΣΕΦ ως παίκτης της Μπάγερν και σκόραρε από το κέντρο.

to10