«Καλή αρχή και καλή τύχη στον ΟΦΗ μας»

Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ ευχήθηκε στο ποδοσφαιρικό τμήμα καλή επιτυχία ενόψει της επιστροφής της ομάδας στη Super League, αλλά και της πρεμιέρας με τον Πανιώνιο.

to10