Δεν τελειώσαμε ακόμη με τους τίτλους φέτος…

Ο ΠΑΟΚ θέλει να περάσει ξανά στον τελικό του Κυπέλλου για να κάνει το νταμπλ και η Κ17 παίζει τελικό πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό.

Χρήστος Παυλίδης