
Έκοψαν το ρεύμα στο κλειστό του ΠΑΟΚ!
Χωρίς ρεύμα είναι το κλειστό γήπεδο του ΠΑΟΚ από το πρωί της Δευτέρας (26/2) καθώς οι συσσωρευμένες οφειλές στον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος υποχρέωσαν τον ΔΕΔΗΕ να κατεβάσει τους διακόπτες, αφήνοντας χωρίς ρεύμα το PAOK Sports Arena.



























