Καρέρα: «Κάναμε πολύ καλό παιχνίδι»

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση των παικτών του κόντρα στον Άρη ήταν ο Μάσιμο Καρέρα, ο οποίος τόνισε πως περιμένει τη ρεβάνς στη Θεσσαλονίκη.

to10