Παπαθεοδώρου: «Παίξαμε καλή άμυνα και ελέγξαμε το ματς»

Ο Ελληνας τεχνικός μίλησε για τη νίκη επί της Ορτέζ και δήλωσε ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας του.

to10