Αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος πρότεινε το Λαύριο

Την αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος με συμμετοχή 16 ομάδων κατέθεσε η ΚΑΕ Λαύριο στο ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.

to10