
«Χτυπημένος» από τον κορωνοϊό ο Ερυθρός Αστέρας: Χωρίς 7 παίκτες κόντρα στη Ζενιτ
Ο Ερυθρός Αστέρας ταξίδεψε στην Αγία Πετρούπολη χωρίς πέντε παίκτες που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό, τον... φευγάτο Τζόνι Ο' Μπράιαντ που παραμένει εκτός ομάδας, αλλά και τον Μπόρισα Σίμανιτς.





























