Πέλκας: «Θα μείνω στον ΠΑΟΚ για να μπούμε στους ομίλους του Champions League»

Ο Δημήτρης Πέλκας μίλησε για το φετινό νταμπλ του ΠΑΟΚ αλλά και για την επόμενη μέρα της ομάδας.

Χρήστος Παυλίδης