Πετράκης: «Τα παιδιά έκαναν κατάθεση ψυχής»

Ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννινα, μετά το τέλος του αγώνα, στάθηκε στην μεγάλη προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες του κόντρα στον ΠΑΟΚ.

to10