Ο ΠΑΟΚ αστόχησε σε πέναλτι μετά το 2016

Ο Τσούμπα Άκπομ έχασε το δεύτερο πέναλτι που κέρδισε ο ίδιος στην αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον ΠΑΣ Γιάννινα και έγινε ο πρώτος παίκτης του Δικεφάλου που αστόχησε μετά το 2016.

to10