Έλεος: Ούτε τα αποτελέσματα δεν είναι ικανή να ανακοινώσει η ΕΠΟ

Ρεζίλι η ΕΠΟ: Πέρασε τον Άρη στους «16» του κυπέλλου και έπειτα έβγαλε ανακοίνωση ότι φταίνε οι... διαιτητές και το παλιό σύστημα

ΔΙΕ-ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ