Τη ρώτησε τη «Θύρα 4» η ΕΠΟ; Στην Τούμπα μετακομίζει η Εθνική

Η ΕΠΟ ανακοίνωσε ότι η Εθνική Ελλάδας θα αγωνιστεί στην έδρα του ΠΑΟΚ στα δύο παιχνίδια του Μαρτίου.

to10