Κούτρης: «Δουλεύουμε σκληρά, θέλω να βοηθήσω την ομάδα»

Ο Κούτρης μίλησε για το φιλικό του Ολυμπιακού με την Κρακόβια, ενώ παράλληλα τόνισε ότι δίνει τον καλύτερό του εαυτό και θα κάνει τα πάντα για να βοηθήσει την ομάδα.

to10