Καρβάλιο: «Γίνεται καλή δουλειά»

Στην καλή δουλειά που γίνεται στον Ολυμπιακό και όχι στα αποτελέσματα στάθηκε ο Καρβάλιο μετά το 1-1 με τη Σλάβια Πράγας.

to10