Ζίμπαρτς: «Είμαι ικανοποιημένος, παίξαμε καλά στην άμυνα»

Ο προπονητής του Ολυμπιακού μίλησε για τη νίκη απέναντι στον ΟΑ Χανιών και στάθηκε στην εξαιρετική άμυνα που έπαιξε η ομάδα του.

to10