Πού την πας τη «βαλίτσα» του τίγρη ρε Θωμά;

Το πάνε για διάλυση το πρωτάθλημα. Η δεύτερη «πιστολιά» στον ΠΑΟΚ, οι βλαχομαγκιές του Δημητριάδη, τα... μηνύματα στους διαιτητές και τα δυσοίωνα σημάδια για τη διαιτησία. Και ακόμη δεν τελείωσε η 3η αγωνιστική.

Ο ΠΑΡΑΓΚΑΣ