Οι ομάδες θέλουν να παραμείνουν στην ΕΡΤ με αυξημένες αποδοχές

Όλες οι ομάδες της Basket League επιθυμούν την παραμονή τους στην ΕΡΤ, ωστόσο με μεγαλύτερες αποδοχές.

to10