Τώρα κλαις; Γιατί κλαις;

Μα αφού ο ΠΑΟΚ με ξένους διαιτητές και με VAR δεν χάνει, τότε πως έχασε από τον Ολυμπιακό στην Τούμπα;

PRESSΑΚΙΑΣ