Χωρίς κόσμο ο τελικός του Κυπέλλου

Ο Γιώργος Βασιλειάδης ανακοίνωσε πως ο τελικός του Κυπέλλου ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ θα διεξαχθεί χωρίς κόσμο στις εξέδρες του ΟΑΚΑ.

to10