Θρύλε ΜΟΝΟ ΕΣΥ!

Δεν μπορεί να μην νοιώσεις περήφανος για αυτή την ομάδα. Για τον Ολυμπιακό που επέστρεψε από το σοκ του 0-2 μέσα σε 4 λεπτά και με το τελικό 2-2 νοιώθει και αδικημένος…

Γιώργος Νοικοκύρης